joi, 12 februarie 2009

Oscar '09 - Makeup




N-aveam sub nici o forma de gand sa scriu ceva legat de categoria asta - machiaj - avand in vedere ca n-am absolut nici o tangenta cu subiectul, dar umbland pe YouTube dupa ceva material informativ care sa-l integrez intr-un post pe tema visual effects (care o sa mai astepte ca acu' n-am timp...) am dat intamplator peste doua filmulete legate de partea de makeup din "The Curious Case of Benjamin Button":













Ca rezultat, intrarea fulger curenta = pur informativa, pe tema asta. Cum am zis, nu am nici o treaba cu partea... tehnica, sa-i zicem .. = n-are sens sa m-apuc sa bat campii inutil, si nici nu prea am dispozitia necesara la momentul de fata... Celelalte nominalizari ar fi "The Dark Knight" de unde iese in evidenta the Joker's mask si "Hellboy II" de unde ies in evidenta cam toate personajele care tinand de categoria fantasy au beneficiat din plin de makeup.

O sa inchei, de dragul pronosticului, din perspectiva unui privitor complet neavizat, cu parerea ca pana la urma "Benjamin Button" va iesi castigator la categoria machiaj - pare a fi cel mai ... de impact sa zicem fata de subiectul filmului = growing younger + la nivel de realizare tehnica vorbesc de la sine clipurile de mai sus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu