vineri, 13 februarie 2009

Oscar '09 - Visual Effects




E singura categorie la care in intrarile de anul trecut am dato-n bara complet. In concluzie, anul curent, o sa ma declar rezervat din start = nu bag mana-n foc pentru nici una din cele trei nominalizari = "The Dark Knight", "Iron Man", "The Curious Case of Benjamin Button". However...

As fi plecat initial clar si definitiv pe varianta "The Dark Knight". Dupa asta mi-am adus aminte ce clar si definitiv am exclus anul trecut "Golden Compass", si mi-am dat seama ca nu-s destul de obiectiv efectiv la nivel de VFX. Da, "The Dark Knight" arata intr-adevar bine, impressive... it's ... dark :) ... dar ... "Iron Man" la o privire mai atenta zic eu e superior la nivel de efecte vizuale. Numai partea de flight, in toate formele = de la stare semisuspendata la slalom printre rachete e ceva la care in ultimul Batman nu prea avem echivalenta (sau imi scapa mie...)

Ok, cum ramane cu "Benjamin Button" ? Pai, in prima faza chiar nu stiam ce cauta aici... Tocmai de asta intr-o pauza cam la fel de tarzie ca ora la care scriu si intrarea curenta am facut un pic de surfing pe YouTube sa ma lamuresc (si am dat si peste clipurile de makeup de last time). Si se facu lumina... :







Deci... intr-adevar, cum reiese din clipul de mai sus, cel putin in ce ma priveste, scopul a fost atins. Nu-ti dai seama ca e vorba de CGI in ce priveste personajul lui Brad Pitt din primele aproximativ 50 de minute. Cel putin nu la nivelul la care reiese ca ar fi parte de CGI din alt clip:







Concluzie: N-as putea sa ma pronunt, asa cum am zis de altfel si din start. La fel ca si data trecuta, de dragul pronosticului, complet contrar a ce aveam in minte in prima faza, as merge la momentul curent pe "Benjamin Button", la o diferenta minima fata de "Iron Man". Fata de anul trecut insa, nu exclud de nici o culoare "The Dark Knight", so we'll see :)...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu